Vertrouwd door leiders

En dat maakt ons trots

A.S. Watson

Consistente omnichannel dienstverlening, minder inbound contacten en een groei van webverkoop

BCC

Succesvolle verbetering in de CX en performance, nauwkeurigere en toegankelijkere kennis en meer tevredenheid bij klanten en medewerkers

Makro

Een gecentraliseerde en meertalige kennisbank, minder e-mails en telefoontjes en een gestegen klanttevredenheid

Voordelen van Polly Kennismanagement

  • Betere klantervaring, tevredenheid en loyaliteit
  • Minder volume, werkdruk en kosten van de klantenservice
  • Betere werknemerservaring, effici├źntie en upsell mogelijkheden
  • Minder trainingstijd, tijd tot competentie en kosten
  • Hogere omzet, concurrentievoordeel en verkoop

DPD

Minder operationele contacten, betere kwaliteit van de klantenservice en een verlaging van de trainingstijd voor agenten

Wil jij ook vergelijkbare resultaten bereiken?

Is jouw bedrijf of organisatie ook op zoek naar een kennismanagementoplossing die onder anderen zorgt voor een betere klant- en werknemerservaring, minder trainingstijd en lagere kosten? Polly knowledge management helpt je verder. Meer weten? Vraag onze brochure aan of neem vrijblijvend contact met ons op.