Eenvoudig in gebruik + rijk in functies

Dat is de kracht van Polly

De kracht van Polly kennismanagement

Met het kennismanagement van Polly zorg je voor een consistente klantervaring op alle kanalen. Met Polly heb je tal van mogelijkheden en de flexibiliteit om volledig naar wens een kennisbank te ontwerpen en in te richten om vervolgens kennis te beheren en delen.

Polly in 2 minuten

Kennismanagement

een continu verbeterproces

Kenmerken

De betrokkenheid van klanten en medewerkers wordt verbeterd door de krachtige out-of-the-box functies en integratiemogelijkheden van Polly kennismanagement.

Vindbaarheid

Onze geavanceerde zoekmogelijkheden leveren snel nauwkeurige resultaten op van zowel interne als externe bronnen. Zijn vraagstukken complexer? Dan zorgen ondersteunende functies ervoor dat medewerkers en klanten snel de juiste oplossing kunnen vinden.
Content is nog beter te vinden met onze zoekfunctie met kunstmatige intelligentie (AI), die afgestemd kan worden op precieze niveaus. Dankzij de geavanceerde Natural Language Processing (NLP) vind je niet alleen antwoorden op vragen die exact hetzelfde geformuleerd zijn als in de kennisbank, maar ook op vragen die op andere manieren geformuleerd worden.
Kennismanagement van Polly zorgt ervoor dat kennis volledig en logisch gestructureerd kan worden om te voldoen aan de behoeften en het zoekgedrag van klanten, klantenservicemedewerkers en werknemers. Met Polly heb je de mogelijkheid om meerdere verschillende kennisbanken op te zetten met ieder een eigen taxonomiestructuur. Met tal van navigatie-opties bedien je op logische wijze meerdere bedrijfseenheden, afdelingen, locaties, merken of talen.

Bedien je klanten met zelfservice? Zorg ervoor dat ze interactieve hulp krijgen van beslisbomen. De beslisboomtechnologie van Polly heeft een geavanceerde scriptondersteuning voor klantenservicemedewerkers. Zo wordt een juiste naleving gegarandeerd en kunnen customer service medewerkers altijd de juiste service bieden. Met oplossingsbegeleiding zorg je voor stapsgewijze hulp bij complexe processen, procedures en probleemoplossing.

Portalen

Kennisportalen zorgen ervoor dat escalaties vermeden worden en bieden toegangsmethoden zoals meest populaire content, bladeren door taxonomieën, oplossingsrichtlijnen en intelligent zoeken. Deze toegangsmethoden zorgen ervoor dat oplossingen voor klanten in een selectie van de kennisbank gevonden kunnen worden.
Polly biedt de mogelijkheid om kennisportalen op maat te maken. Een kennisportaal kan volledig aangepast worden aan de wensen van een organisatie en er kan gekozen worden voor openbare beschikbaarheid of beveiligde toegang. Een kennisportaal kan op zichzelf gebruikt worden of geïntegreerd worden in bedrijfssystemen om informatie uit te wisselen. In het laatste geval kunnen er automatisch suggesties gedaan worden op basis van interactiecontext.
Als klanten informatie die zij zoeken niet kunnen vinden, kunnen ze via ondersteunde kanalen een verzoek indienen. Een ingebouwd mechanisme zorgt ervoor dat onnodige escalaties naar het contactcentrum vermeden wordt. Hierdoor komen problemen alleen terecht bij de klantenservice als er geen overeenkomende content gevonden kan worden door het kennismanagementplatform of de klant.
Wil je verschillende subgroepen bedienen? Dat kan met contentpersonalisatie. Hiermee kun je gebruikers met voorrang toegang geven tot interne content en kan eenvoudigere en explicietere informatie gedetailleerd verstrekt worden aan nieuwe gebruikers, zoals nieuwe medewerkers. Maar er kunnen ook heldere scheidslijnen gecreëerd worden tussen de informatie die beschikbaar is voor verschillende teams of afdelingen. Zo is content alleen beschikbaar voor degene er toegang toe heeft.

Redactioneel

Om content actueel, nauwkeurig en relevant te houden biedt Polly uitgebreide redactionele mogelijkheden en workflows aan. Klanten en medewerkers kunnen informatie beoordelen en verbeteringen voorstellen, bijvoorbeeld door samen te werken. Ook kunnen er ingebouwde feedbackloops gebruikt worden.
In de kennisbank is content te vinden en maken in de vorm van artikelen, beslisbomen en scripts. Het kennismanagementplatform van Polly biedt een uitgebreide WYSIWYS-editor om content naar wens te creëren en ontwerpen. Is er complexere content nodig? Dan kan er ook gebruik gemaakt worden van een volledige HTML-editor.
In de kennisbank krijgen gebruikers een gebruikersrol, zoals bijvoorbeeld beheerder of auteur, toegewezen. Met deze rol kunnen zij alleen een gedefinieerde set acties uitvoeren. De machtigingen om specifieke acties uit te voeren kunnen beheerd worden voor iedere gebruikersgroep. Bij het plaatsen van content is er sprake van een goedkeuringsproces. Dit zorgt ervoor dat nieuwe of bijgewerkte content een beoordelingsfase kan doorlopen voordat deze gepubliceerd wordt op de kennisportals.
Ingebouwde feedbackloops zorgen ervoor dat klantenservicemedewerkers, werknemers of klanten content kunnen beoordelen en suggesties kunnen doen ter verbetering. Deze feedback is waardevol voor beheerders en auteurs in het kader van de effectiviteit van de informatie die gedeeld wordt.

Rapportages

De Polly kennisbank biedt verschillende prestatie- en feedbackrapportages. Deze zorgen voor inzichten die nodig zijn om content en kennisportalen te kunnen optimaliseren. De gegevens uit deze rapportages kunnen geëxtraheerd én verrijkt worden met behulp van de Analytics API.

Integratie

Polly biedt veel maatwerk- en integratiemethoden. Door invoervariabelen vanuit derde systemen te gebruiken kunnen nauwkeurige en snelle automatische content suggesties gegeven worden vanuit het kennisbeheerplatform. Polly kan volledig naar wens worden aangepast en worden geintegreerd om zo kennis toe te voegen aan elk bedrijfssysteem en de bijbehorende processen.

Vragen?

Wij helpen u graag
Bied kennis aan waar klanten en medewerkers dit nodig hebben. Leer hoe u uitstekend zelfservice resultaten en productiviteitswinst behaalt.